en | sv | fi

Tehdään yhdessä lapsuusmuistoista parempia


Tehdään yhdessä lapsuusmuistoista parempia

header menu

Olet täällä



Olet täällä


Lasinen lapsuus -bottikampanja ehdolla Vuoden Huipuksi!

Lasisen lapsuuden  #OleLuottoaikuinen-botti on ehdolla luovan suunnittelun Vuoden Huiput
-kilpailussa. Chatbotilla voi itse kokeilla, miten reagoisi tilanteeseen, jossa joutuu yhtäkkiä keskustelemaan vanhempiensa päihteidenkäytön vuoksi hätääntyneen lapsen kanssa.

Ole luottoaikuinen -botti kilpailee Jokeri-sarjassa, jonka teemana on tänä vuonna kokemuksellinen muotoilu. Visuaalisen viestinnän suunnittelijoiden järjestön Grafian järjestämässä kilpailussa etsitään oivaltavaa suomalaista markkinointiviestintää ja muotoilua. Voittajat palkitaan gaalassa huhtikuussa.

Bottikampanjan on toteuttanut dynamo & son yhteistyössä A-klinikkasäätiön Lasinen lapsuus
-toiminnan kanssa.

Siirry kokeilemaan bottia

×