en | sv | fi

Tehdään yhdessä lapsuusmuistoista parempia


Tehdään yhdessä lapsuusmuistoista parempia

header menu

Olet täällä



Olet täällä


The Orphanage vuoden paras viraalimainos!

Grand One 2015 tuomaristo perustelee The Orphanage viraalikampanjan voittoa näin:

"Tässä kategoriassa oli yksi työ, joka nousi selkeästi esiin kaikilla arvosteluasteikoilla. Työ kiteyttää viraalin kampanjan merkityksen. Sen luova idea on yksinkertainen, mutta tarinallisuudessaan ja toteutuksessaan niin laadukas ja ajatuksia herättävä, että se palvelee jopa suurempaa tarkoitusta, kuin mitä kampanjalla on alunperin tavoiteltu. Videon leviäminen ja sen aiheuttama medianäkyvyys ja pr-arvo on huikea: paikallista kansainvälistä mediaa, julkisuuden henkilöiden positiivista kommentointia aiheen ympärillä, ilmaista TV-aikaa, jakoja ja puhetta."

Asiakas: A-klinikkasäätiö

Suunnittelu: Havas Worldwide Helsinki

Toteutus: Sauna International, Studio Arkadena ja Silencio

Grand One on Suomen suurin ja merkittävin digitaalisen markkinointiviestinnän töille tarkoitettu kilpailu. Kilpailu on järjestetty vuodesta 1996 alkaen. Kilpailusta vastaa RE: Media Oy. Lue lisää ja katso muut voittajat:  www.grandone.fi

Aiemmin tänä vuonna The Orphanage on voittanut Mobius Awards kultaa mainos-kategoriassa Kaliforniassa sekä valittu parhaaksi yhteiskunnalliseksi mainokseksi suomalaisessa mainoselokuva-alan Voitto-kilpailussa.  Lisäksi the Orphanage on ehdolla vuoden parhaaksi filmiksi liikkuva kuva -kategoriassa Vuoden Huipuissa, jotka jaetaan 15.4. Helsingissä.

 

Lisätietoa kampanjasta A-klinikkasäätiön Lasisen lapsuuden projektikoordinaattori Janne Takalalta (etunimi.sukunimi[at]a-klinikka.fi)

 

×