en | sv | fi

Tehdään yhdessä lapsuusmuistoista parempia


Tehdään yhdessä lapsuusmuistoista parempia

header menu

Olet täällä



Olet täällä


Orpokoti paras kotimainen yhteiskunnallinen mainoselokuva

Lasisen lapsuuden kampanjafilmi Orpokoti on palkittu mainoselokuva-alan kansallisessa Voitto-kilpailussa. Filmi valittiin parhaaksi vuoden 2014 mainoselokuvista yhteiskunnallinen ja kulttuurisarjassa.

Orpokoti on A-klinikkasäätiön Lasisen lapsuuden tuottama,  Alkon Lasten seurassa -ohjelman rahoittama ja HavasWW Helsingin toteuttama filmi, joka julkaistiin syyskuussa 2014.

Kampanjalla herätellään aikuisia pohtimaan alkoholinkäyttönsä vaikutuksia kysymällä: Entäpä, jos lapset voisivatkin valita vanhempansa? 

Filmiä on katsottu Youtubessa englanniksi 683 200  ja suomeksi 67 800 kertaa. Kampanja kutsuu keskusteluun keräämällä tarinoita ja kommentteja Lasisen lapsuuden verkkosivuilla sekä sosiaalisessa mediassa.

www.voittokilpailu.fi

Katso filmi

facebook.com/lasinenlapsuus

Twitter:  @lasinenlapsuus #Orpokoti

Lisätietoja: projektikoordinaattori, Janne Takala, Lasinen lapsuus, [email protected]

×